درباره و مشخصات
ثبت نظر و تجربه استفاده از وبسایت باسلام به آدرس اینترنتی basalam.com فعال در زمینه تنوع کالایی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، دکور و مبلمان، فرش و موکت، میوه و سبزیجات، لوازم ورزشی، اسباب بازی و عروسک، لوازم خانگی، مد و پوشاک، علمی و آموزشی، سفر و کمپینگ، کتاب و کتابخوانی، ساعت و اکسسوری، گل و گیاه، لوازم تحریر، هنر و موسیقی، چاپ و بسته بندی، داروخانه و مکمل، برنامه و نرم افزار، کادو و هدیه، کودک و مادر، جواهر و زیورآلات. دارای نماد اعتماد الکترونیک، نماد ساماندهی، نماد اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی ثبت شده در استان تهران شهر تهران. تا به الان برای باسلام در مجموع 0 نظر با میانگین رای 0 توسط کاربران وبسایت چطوریه ثبت شده است.
معرفی باسلام
باسلام بستر کسبوکارهای کوچک است. اینجا سازندگان اصیل محصولات غیرکارخانهای از شهرها و روستاهای مختلف بیواسطه میفروشند؛ بیشتر دیده میشوند و مشتریان وفادار خود را مییابند. در باسلام خریداران تنوع چشمگیری از محصولاتی میبینند که شاید در دکان هیچ عطاری نباشد. با فروشندگان گفتوگو میکنند و امتیازها، دیدگاهها و تجربههای دیگران را میبینند. هزینهای که میپردازند، زمانی به حساب فروشندگان میرود که از محصول دریافتی راضی باشند. باسلام چگونه کار میکند؟ «فروشنده» در باسلام آسان و رایگان غرفه میسازد؛ محصولاتش را بیواسطه در غرفهاش عرضه میکند و درباره محصولش با خریداران گفتوگو میکند. «خریدار» در باسلام با دنیایی از کسبوکارهای کوچک رویارو میشود. تجربههای دیگر خریداران را میخواند و هزینه هر آنچه را میخواهد از پرداخت امن میپردازد. «باسلام» تا هفت روز منتظر ثبت رضایت خریدار میماند. اگر او ناراضی بود، هزینهاش را به او برمیگردند و اگر راضی بود، با غرفهدار تسویه حساب میکند.
آدرس
قم، پردیسان، خیابان دانشگاه، بعد از میدان علوم، روبهروی پایانه، ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری، شرکت توسعه و تدبیر جوامع سلام (باسلام) کد پستی: 3749113361
مجوز و نمادها
روشهای ارسال کالا
روشهای ارسال: پیک، پست پیشتاز، باربری های درون شهری یا برون شهری، پست سفارشی، شرکتهای پست خصوصی نظیر تیپاکس
شرایط و روشهای پرداخت
ﻫﺰﯾﻨﻪی ﭘﺮداﺧﺘﯽ شما ﺗﺎ عدم اعلام رضایتان ﻧﺰد ﺑﺎﺳﻠﺎم اﻣﺎﻧﺖ ﻣﯽﻣﺎﻧﺪ و شما تا ۷ روز ﻓﺮﺻﺖ اﻋﻠﺎم ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ و درﺧﻮاﺳﺖ لغو ﺳﻔﺎرش و ﻋﻮدت وﺟﻪ دارﯾﺪ. در صورت مغایرت محصول با سفارشتان وجه به شما بازگشت داده میشود
روشهای تست و مرجوعی
برای مرجوع کردن یک کالا، آدرس، شماره همراه و کد پستی غرفهدار را از طریق گفتوگو دریافت کنید. محصول را به یکی از شعب ادارهی پست ببرید و با پست ارزانتر (سفارشی) ارسال کنید. سپس برای غرفهدار عکسی از رسید ادارهی پست بفرستید و کد رهگیری مرجوعی را به کارشناسان ما اعلام کنید تا هزینهای که نزد باسلام امانت است به شما برگردانده شود. اگر علت مرجوعی، خطای غرفهدار یا اشکال از محصول باشد، هزینهی مرجوعی نیز به خریدار عودت میشود. مرجوع کردن یک کالا به همین سادگی اتفاق میافتد
احراز مالکیت
درصورتی که شما مدیر باسلام میباشید برای دسترسی و ویرایش مشخصات صفحه از طریق قسمت پشتیبانی درخواستی با موضوع احراز مالکیت ثبت و ارسال کنید.