درباره و مشخصات
ثبت نظر و تجربه استفاده از وبسایت اینترنتی پردیس شاپ به آدرس اینترنتی pardis-shop.ir دارای نماد اعتماد الکترونیک، نماد ساماندهی، نماد اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی ثبت شده در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز. تا به الان برای اینترنتی پردیس شاپ در مجموع 0 نظر با میانگین رای 0 توسط کاربران وبسایت چطوریه ثبت شده است.
شرایط و روشهای پرداخت
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟ همه تلاش ما در فروشگاه اینترنتی پردیس شاپ این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد ، با این وجود ممکن است پس از خرید ، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر ، در مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا ، برای بازگرداندن ان اقدام کنید. مواردی که برای مرجوعی کالا باید رعایت شود : ۱- همه ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه ، همراه جعبه ی محصول و برچسب فروشگاه اینترنتی پردیس شاپ روی جعبه باشد و شماره سفارش با شماره درخواست مرجوعی ارائه شود. ۲- جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد. ۳- همه محصولات حسلسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی بهداشتی ، خوراکی ها) ، در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند. ۴- در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید ، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجدداً قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا ف تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد . کالا را چطور ارسال کنید؟ – لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. – از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی پردیس شاپ جداً، خودداری کنید. – برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. – برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.) – درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس [email protected] ایمیل کنید. – از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید. – بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید. استان آذربایجان شرقی – شهر تبریز – میدان شهدای لاله – خیابان اشرفی لاله غربی – بعد از گلبارن – فروشگاه رنگین کمان – کد پستی : ۵۱۷۶۷۳۷۳۳۹ هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟ – اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی پردیس شاپ برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی پردیس شاپ است. – برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس [email protected] ارسال فرمایید. چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟ – پیام خود را در صفحه “تماس با پردیس شاپ“ با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش ، ارسال کنید. توجه : جهت رسیدگی به درخواست ، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.
احراز مالکیت
درصورتی که شما مدیر اینترنتی پردیس شاپ میباشید برای دسترسی و ویرایش مشخصات صفحه از طریق قسمت پشتیبانی درخواستی با موضوع احراز مالکیت ثبت و ارسال کنید.